از نویسندگان محترم تقاضا می شود خلاصه توسعه یافته خود را به منظور داوری ارسال نمایند.
خلاصه توسعه یافته یک متن ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کلمه ای است که شامل موارد زیر می باشد:
چکیده توسعه یافته باید در قالب فایل Word با ویژگی های زیر از طریق پنل کاربری نویسنده مسئول ارسال شود.
1. عنوان مقاله B Titr با اندازه قلم 16
2. نام نویسندگان به همراه اطلاعات سازمانی و پست الکترونیکی آن ها با فونت B Mitra با اندازه قلم 14
3. عناوین با فونت B Mitra بولد و با اندازه قلم 16
4. متن مقاله با فونت B Mitra معمولی با اندازه قلم 14
5. تصاویر با فرمت JPG و با کیفیت خوب ارسال شود.
6. برای ارجاع به منابع از استاندارد APA و سیستم ارجاع دهی هاروارد تبعیت کنید.
سلامت
رفاه و تامین اجتماعی
علم و فناوری
صنعت و بازرگانی
انرژی
چهارچوب حكمرانى:
نهادهاى سياست گذار:
هدف گذارى سياستى:
ابزارهاى سياست گذارى:
فرهنگ
آموزش و پرورش
الف- تبیین فلسفهی حکمرانی و سیاستگذاریِ تعلیم و تربیت از منظر آموزههای اسلامی
ب- بررسی تطبیقی مبانی حکمرانی و سیاستگذاری تعلیم و تربیت در تجربه عملی و اسناد آموزشی بینالمللی
ج- تبیین و ارزیابی الگوهای نظری حکمرانی و سیاستگذاری رایج حوزه تعلیم و تربیت
الف- ارزیابی و بازطراحی ساختارها و نظام سیاستگذاری تعلیم و تربیت در ایران
ب- تبیین نقش موجود و مطلوب ارکان سهیم و مؤثر (دولت، مردم، رسانه و نهادها و سازمانهای غیردولتی) و نهادهای علمی ـ پژوهشی (دانشگاهها، حوزههای علمیه و مراکز پژوهشی) در فرآیند حکمرانی و سیاستگذاری تعلیم و تربیت در ایران
ج- شیوههای جدید نظارت و تنظیمگری حوزه عمومی و آموزههای آن برای آموزشوپرورش ایران
الف- ارزیابی شیوهی مواجه ایران با تجربیات حکمرانی تعلیم و تربیت در جهان
ب- بررسی تاریخی نقش «مردم» در فرآیند حکمرانی و سیاستگذاری تعلیم و تربیت ایران
ج- نقد و ارزیابی شیوههای حکمرانی تعلیم و تربیت در سده اخیر
د- ارزیابی اسناد تعلیم و تربیت در ایران از منظر حکمرانی و سیاستگذاری
الف- آسیبشناسی فرآیند تدوین، تصویب و اجرای سند تحول بنیادین آموزشوپرورش
ب- مدیریت و راهبری تحول در نظام تعلیم و تربیت ایران و موانع پیشرو و الزامات آن
رسانه و فاوا
آب، کشاورزی
محیط زیست
اشتغال و کارآفرینی
توسعه منطقه ای پایدار
نظریه و ساختارهای سیاستگذاری
آموزش عالی